Subject: RE: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise alustamise teatis
From: "Henri Metsavas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Martti Lilleste" <[email-masked]>
Cc: "Kristo Koger" <[email-masked]>, "Jana Prost" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Reimo Metsküll <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 16:12:32 +0200

Tere

Saadan tagasiside eelmises kirjas olevatele punktidele:

- Lepingu punkt 3.1: "Huvitatud isik kohustub tellima ja esitama ametile
koos ehitamise alustamise teatise vormiga ajutise liikluskorralduse
lahenduse ning ehitamise ajal tagama ajutise liikluskorralduse
paigaldamise vastavalt ametilt kooskõlastuse saanud lahendusele.". Paraku
ei õnnestunud tuvastada, et see tingimus oleks täidetud. edastada
kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse projekt.

Konkreetselt plaanitakse ehitada antud lõik järgmise aasta kevade
lõpp-suve algus. Kuna ehitustegevuse alguseni on veel aega, siis ei ole
töövõtjaga räägitud detailselt läbi, millistes etappides on plaan
ristumiskoht välja ehitada. Esitaksime liikluskorralduse projekti
kooskõlastamiseks vahetult enne ehitamist. Kas selline lahendus on
sobilik.

- Lepingu punkt nr 3.2: "Huvitatud isik tagab, et enne ehitamise
alustamise teatise esitamist on sõlmitud ameti ja kohaliku omavalitsuse
ja/või tehnovõrgu valdaja vahel notariaalne leping riigitee maaüksusele
kasutusõiguse seadmiseks jalgratta- ja jalgtee ja/või tehnovõrkude
rajamiseks.". Ei õnnestunud tuvastada, et nõutud leping oleks sõlmitud.
Esitada nõutud leping.

IKÕ plaan on huvitatud poole ja Transpordiameti vahelises lepingus olemas.
Täpsustame – kas selle põhjal KOV ja Transpordiameti vahelist lepingut
pole sõlmitud? Selleks olemegi kirjalisti lisanud KOV esindaja Piia
Raidalu.
- Lepingu punkt nr 3.5: "Huvitatud isik tagab, et ehitaja omab
majandustegevuse registreeringut tegevusalal ehitamine, tegevusala liigiga
teede ehitamine.". Paraku ei õnnestunud tuvastada, et NOBE OÜ omaks
majandustegevuse registreeringut ehitamine, kus tegevusala liik on teede
ehitamine.
Esialgu sai lisatud ehitajaks NOBE OÜ, kuna ei olnud valitud välja
töövõtjat. Ehitajaks oleks RIAB Teedeehituse OÜ

Parimate soovidega

Henri Metsavas

Projektijuht

T: +372 5336 6423

NB! Meie uus ärinimi on alates 22.01.2024 NOBE OÜ

 <http://nobe.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 5, 2024 4:28 PM
To: Henri Metsavas <[email-masked]>; Martti Lilleste
<[email-masked]>
Subject: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise alustamise
teatis

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Learn why this is important

Tere

Olete Transpordiametile esitanud riigitee nr 11340 km 10,288 ristumiskoha
ehitamise lepinguga seotud ehitamise alustamise teatise. Enne kui saate
ehitusega alustada, tuleb lahendada allpool väljatoodud puudused ning
esitada korrigeeritud teatis uuesti koos küsitud dokumentidega.

- Lepingu punkt 3.1: "Huvitatud isik kohustub tellima ja esitama ametile
koos ehitamise alustamise teatise vormiga ajutise liikluskorralduse
lahenduse ning ehitamise ajal tagama ajutise liikluskorralduse
paigaldamise vastavalt ametilt kooskõlastuse saanud lahendusele.". Paraku
ei õnnestunud tuvastada, et see tingimus oleks täidetud. edastada
kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse projekt.
- Lepingu punkt nr 3.2: "Huvitatud isik tagab, et enne ehitamise
alustamise teatise esitamist on sõlmitud ameti ja kohaliku omavalitsuse
ja/või tehnovõrgu valdaja vahel notariaalne leping riigitee maaüksusele
kasutusõiguse seadmiseks jalgratta- ja jalgtee ja/või tehnovõrkude
rajamiseks.". Ei õnnestunud tuvastada, et nõutud leping oleks sõlmitud.
Esitada nõutud leping.
- Lepingu punkt nr 3.5: "Huvitatud isik tagab, et ehitaja omab
majandustegevuse registreeringut tegevusalal ehitamine, tegevusala liigiga
teede ehitamine.". Paraku ei õnnestunud tuvastada, et NOBE OÜ omaks
majandustegevuse registreeringut ehitamine, kus tegevusala liik on teede
ehitamine.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked]
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.